kläder till BB

2010-04-16 |10:41:11
nu har vi valt ut de kläder som skrutt ska få ha på sig när skrutt är nykläckt,
vi valde att ta 2 av varje plagg. vet inte om det är för mycket eller för lite?
vi kommer säkert hinna ändra oss & lägga dit/ta bort saker,
men såhär ser det ut just nu :

2 bodies - I love mum & en lite retro,
2 braxor - I love mum & I love dad,
2 par strumpor - spöket laban & Nalle puh,
. . . & längre än så har vi inte kommit ännu.
Vad behöver man egentligen ha med sig?
Tips mottages tacksamt!
Kommentarer
Postat av: 18 år och gravid i vecka 33

SÖTA :D

2010-04-16 @ 11:58:41
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: N I N A

... och jag tror verkligen inte att det är en liten grabb på väg ;D haha

2010-04-16 @ 13:18:27
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: linnéa

Man behöver inte mycket (eller jo vi behövde med tanke på en veckas vistelse på BB) . . Men annars, typ tandborstar & tandkräm. Resten finns där, allt till bebisen finns där & ni får två startpaket från liebro och pampers (LIEBRO ÄR BÄST) :D ! Lewis hade 90% av tiden enbart blöja på sig & låg hud mot hud, alltså inga kläder behövdes.. Men annars kan nog några bodies vara bra att ha, vissa barn kräks ju väldigt mycket ibörjan & då måste man byte body ofta annars får dom utslag. Tänk på att köpa väääldigt små strumpor, fötterna är mycket mindre än vad man tror! : ) Lite tänkvärda tips! PUSS LE(A)BANEO <3

2010-04-17 @ 00:19:00
URL: http://linneabe.devote.se
Postat av: Snart pappa.

fina kläder. dessa kläder har vi med :=)

2010-04-17 @ 10:24:48
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!