Kvällen

2010-04-06 |20:23:53
Har precis avnjutit lax med pressat potatis & citronsås,
yes precis samma sak som igår kväll. 
Man kan ju inte låta mat stå i kylen & bli gammal! 

Nu sitter jag & spanar på Sex and the city,
har helt fastnat för den serien.
Nästan lika fast som jag är i OC,
men bara nästan. 

Imorgon ska vi åka till Estocolmo & hämta hem Ews,
som ÄNTLIGEN kommit hem från thailandet där hon har varit alldeles för länge!
Sen blir det en sväng förbi Kusin Therese & färska kusinbarnet Filip,
åh så jag ska stirra & gulla med honom!
längtar så mycket tills vi får vår bebis <3
Efter släktträffen åker jag & D tillbaka emot Estocolmo & haninge,
där vi ska umgås med D's far + familj.
Det var ett tag sen nu, så det ska bli mysigt att träffas igen. 

Så det är full rulle i vårat schema, herrejösses!

Nu blir det mera Sex and the city!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!