önskelista

2010-04-20 |11:52:22
Jag sitter, som alla förmodligen redan vet,
ofta & kikar på bebisgrejer här på internöt.
nu har jag gjort en liten lista på de grejer jag/bebis önskar oss,
så om någon känner sig manad är det inga som helst problem om ni vill införskaffa någon av dessa grejer till oss.
Haha,skämtåsido, men jag vill iallafall dela med mig av det vi tycker mycket om.
GREJER

Napphållare "pytteliten", 79:-
---------

Spjälsäng-påslakanset, Pingu (svart!), 369:-
Vagn-påslakanset, Pingu (svart!) 239:-
------------

Sängmobil Pingu, 429 :-
-------------

Babygym, Pingu, 649:-
----------------
Vagnleksak, Pingu, 199:-
----------------
Babyfilt, Pingu, 89:-
------------
KLÄDER


Tröja+byxa+tossor-set, lindex, 129 :-
----------------

body "party at my crib", lindex, 79,50:-
---------------

startpaket, H&M, 199:-
-------------
. . Som ni ser,
så har jag fastnat extremt mycket för just Pingu
Jag vill att det finns ett tema i allting,
som den sanna pedanten jag är i grund & botten.

vad tycker ni?

Åh, om man ändå vore en miljonär,
då skulle jag köpa allt det här på studs!
Kommentarer
Postat av: Caisa

Vilka små söta "pingusaker"! :D

2010-04-21 @ 01:10:20
URL: http://caisaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!