2 ÅR

2010-08-05 |20:05:31
tänk er, för två år sen så blev jag & D "vi".
tiden flyger iväg & många, många fler år ska det bli.
aldrig någonsin har jag känt mig så lycklig & hel med någon annan,
så som jag känner med D.
jag kan inte föreställa mig ett liv utan honom, eller vår älskade son Leo.
ni gör livet värt att leva.

Ikväll blir det grillbuffé på qvarnen tillsammans med Fru&David,
det ska bli jättemysigt & JA, vi ska fuska i vår diet ikväll. Fy på oss, men man måste få unna sig ibland också.

Leo är med LinneaBe&Jimmy&Lewis nu, det känns helt konstigt att vara utan honom även om det bara är några timmar. Mammas älskade lilla kille, jag saknar honom massor trots att det bara var en timme jag lämnade honom där.  Usch, jag kommer verkligen bli en riktig hönsmamma, haha!

Nu ska jag fixa mig lite, för snart ska vi gå iväg emot buffén.

Ha en underbar sommarkväll,
det ska jag ha med min underbara karl!

Dennis & Leo, jag älskar er!

här kommer ett bildregn från min nya lur ,
se & njut för det gör jag ;



jag älskar dom här bilderna, ser ni att Leo ler på den sista?
-------







(LinneaBe tycker att Leo är likt ett penntroll, vad säger ni?)
--------




Sötaste killen/killarna någonsin, mina finaste prinsar!
-----

JUSTJA, igår när jag & Fru tog en skitlååång promenix så hittade vi ett "strandgym" som såg ut som en slags lekplats, hur häftigt som helst. Så jag tränade lite, bildbevis har ni här ;


Kommentarer
Postat av: Tova

Så fint skrivet! Och visst flyger tiden, i år blir det 3 år sen som jag och min sambo träffades. Galet.



Er son är så bedårande förresten!

2010-08-05 @ 21:14:48
URL: http://trasslet.se
Postat av: Lina gravid v 34

Grattis på eran dag! Hoppas ni får det mysigt och att maten smakar. Underbart fina bilder, han blir så stor fort tycker jag :) Riktigt glänsande ögon har han också. Du verkar vara en toppen mamma förresten!

2010-08-05 @ 21:36:03
URL: http://shesgotherownthing.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Jag tror jag aldrig sätt en så söt liten kille som eran lilla Leo. Han är verkligen super söt! :)

2010-08-08 @ 21:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!