liggande kräks

2010-08-21 |09:44:58
jag & Leo vaknade för ungefär en timme sen,
så nu har vi ätit, bytt blöja, satt på Leo kläder (yes,jag går fortfarande i trosor & linne!) & jag la nyss ner Leo vid babygymmet.
Han pratar massor med det & leker för fullt, men sen helt plötsligt ser han konstig ut & jag ser hur det kommer kräks i munnen & att han inte riktigt får upp det.
usch vad rädd jag blev, jag trodde han skulle kvävas eller något liknande!
Tog upp honom så snabbt jag kunde & höll honom framlutad, så allt kräks kunde komma upp & ut. 
Han verkade inte lida ett dugg av det här, det var nog mest jag som tyckte det var läskigt.
Nu ligger Leo & gurglar/jollrar/pratar för sig själv,
& jag pratar med D i telefon.
Nu blir det lite skärgårdsdoktorn, snacka om nostalgi!
Imorgon blir det bloggbruds&bebis-möte för helt slanten,
det ska bli jätteroligt & jag är faktiskt lite nervös.
Men det kommer nog gå finfint, det ska bli kul att se om det är någon storleksskillnad på William & Leo.
(jag tror nästan inte det, för Leo är så pass stor för sin ålder)
Nu, skärgårdsdoktorn!
Ni får lite gamla bilder, eftersom min dator fortfarande är sjuk ;
(sjukt snygg bild på en 1-2 veckors Leo, som är utklädd till en geting/ett bi!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!