Julklappar

2010-12-14 |19:26:29
Idag har jag & Leo tagit ett par (eller nästan hundra) vändor på staden,
tillsammans med Pagen & Billyboy.
Det blev iallafall 1 julklapp till D & en varsin till D's yngsta småbröder,
så jag är nöjd faktiskt.
Har sen 2 julklappar på g till D, via internet.
Det är så otroligt skönt & smidigt att kunna beställa i stort sett allt,
utan att behöva trängas eller svettas i affärer.

justnu kryper/ålar Leo fram & tillbaka över vardagsrumsgolvet,
samtidigt som han släpper helt enorma brakare, haha!

Pappa D åkte en snabbsväng för att hämta grejer i Bettna,
som han ska lämna uppe(nere?) vid Skärholmen.
Så han är nog inte hemma förräns vid 23-tiden igen,
tråkigt nog eftersom jag ville ha en julmyskväll.
Har gjort julskinka & allt, hmhm.
Men, that's life!

Bäst att ta upp lillgrisen,
som nu börjar bli lite smågrinig där på golvet.

Imorgon är det julbord med jobbet,
M U M S !
Kommentarer
Postat av: N I N A svarar

Nemen haha va roligt! :D Kanske hade du en inre syn? ;) Jag har någon konstig känsla som säger att vårt första barn är en pojke :P

2010-12-14 @ 19:59:28
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!