skrik

2010-12-20 |19:25:00
Bvc ringde upp senare idag,
vi pratade länge & det var så skönt att höra att hon förstod hur jobbigt vi tycker att hela natt-problemet är.
Nu ska vi testa en annan metod än alvedon,
Leo ska få sova i sitt rum inatt & därmed få skrika utan att bli upptagen/matad.
Det kommer bli jättetufft, speciellt för mig som är en riktig mjukis. 
Vi får göra det tillsammans, jag & D.
när Leo skriker ska vi , efter ca 5 min, gå in & klappa & viska att mamma & pappa är här.
Precis som på Supernanny !


Meddelar imorgon hur det gick,
håll tummarna!
Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej på er. Usch vad tufft ni har det just nu. Ska försöka avlasta er här under julhelgen. Hörde idag på Knattetimmen på radiosthlm. Se om ni kan höra på det på webben. Det handlade just om ert problem. Antagligen växer Leo så mycket just nu och behöver mkt mat, de tycker precis tvärtom mot er bvc. Han ska sova hos er och ni ska anpassa er efter hans dygn. Kanske inte helt lätt men kanske rätt ? Se om ni hittar det, tror ni kommer att känna igen er. Vi ses om ett par dagar. Kram <3

2010-12-20 @ 20:06:30
Postat av: Linda

Lycka till! hoppas de funkar <3

2010-12-20 @ 21:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!