Sovdags!

2010-12-22 |22:05:40
Dagen har varit lång & nu börjar det bli dags att sova för mig.

D hämtade ett paket som vi fått av min mamma & pappa,
som dom skickat ända från Thailandet.
Åh, så fina saker det var där i! 
TUSEN TACK, mormor & morfar,
hälsar Leo.
Han kunde precis ha skorna, hans fötter växer & växer hela tiden.
Kläderna har vi inte prövat än, då han har däckat för natten nu.
Men återigen, massor med tack till mina föräldrar,
ni är verkligen bäst!

jag har börjat med en lååång pack-lista för de två nätter vi sover borta,
hos D's pappa + familj. 
Det är helt galet att Leos packningslista är mer än dubbla min & D's,
hur kan en bebis behöva så mycket grejer?
Hur som, imorgon packar jag under förmiddagen,
samt slår in de sista klapparna & fixar lite hemma.
Justja, min kära systeryster kommer ju hit också & får saffransbullar & apelsinkola,
& självklart sina julklappar. Så det blir lite mini-jul här imorgon förmiddag.

Nu, borsta tänderna & lägga mig!
Godnatt, dan före dan före dopparedan!
En glad kille, förut idag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!