Estocolmo dag 2

2010-02-27 |17:32:39
vaknade himlans tidigt av att D fifflade med mobilen,
vilken morgonmänniska han helt plötsligt har blivit!
Det brukar alltid vara jag som väcker honom,
men nu har det varit tvärtom ett par dagar.
Det gör mig iof ingenting, tycker det är ganska mys att bli väckt av honom.
idag har vi åkt till haninge centrum & lämnat in mina extremt trasiga stövlar,
inhandlade också ett par nya skor(typ stövletter).
tänka sig att det är så skönt med ett par hela skor, ujuj!

Sen blev det fika här med tårta,kakor & massa annat gott.
Efter ett enormt kalori-intag blev det att åka till en gigantisk djuraffär där vi köpte tand-godis till Twoface. 
Hon har nämligen börjat lukta avlopp ur munnen, typ överfullt äckelavlopp. Hu!
vi införskaffade också en kattborste, så lilltjejen kan få bli borstad & fin.
Så nu blir vi nog himla poppis när vi kommer hem imorgon,
lillskruttan får både godis & kommer bli borstad. 

Efter djuraffären blev det en liten tur till jysk,
där D's familj inhandlade två madrasser till oss så nu slipper vi 1cm-tjocka-&-stenhårda-madrasserna som vi har haft tills nu. -lyckodans- Väldigt snällt av dom må jag säga :)
Nu lagas det mat, parmesanfylld kyckling hörde jag det ryktas om att det skulle stå på menyn.
Gudars så gott & jag är skithungrig eftersom det inte blev någon lunch idag.

Långt inlägg, grattis till er om orkade läsa!
-applåd-
Nu ska jag gå & ge D en puss,
för han är bästast i hela världen <3

Bebisupdate:
Bullen sprattlar & gör frivolter i stort sett hela tiden,
det är helhäftigt & jag älskar honom/henne så enormt mycket!
D kände bullen flera ggr imorse & han log så jag fick pirr i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!