Första sparken!

2010-02-11 |18:25:35
Igår kände jag lilla bullen sparka där inne i magen,
& hårt var det också!
En riktig spark, helt galet!

Det var när jag dansade lite snyggt framför Erik & Cim,
jag gjorde hiphopdansen a la Märy & spänkade magen försiktigt.
Då,helt plötsligt, BANG!
Undrar om bebisen tänkte "men mooorsaaan, lägg aaav!" ,
tror nästan det ;)
Helt underbart var det!
Nu börjas det nog, snart blir det fler & fler sparkar!

Idag har skrutten buffat litegranna,
mest nu på kvällskvisten.
Tror minsann det är en kvällsmänniska inne i magen,
precis som sin far som är uppe hela nätterna men sover länge på mornarna. 

Well, nu ska jag dricka en kopp te & se på cops med Erik.
Imorgon är det back to wörk som gäller,
hur kan 2 lediga dagar gå så nedrans fort?! 

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad härligt :)



Måste bara säga att din blogg är klockren är inne minst en gång om dagen! Du skriver så skön inlägg, det som kommer från hjärtat liksom!

2010-02-11 @ 20:25:17
URL: http://shesgotherownthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!