hormonvarning!

2010-02-02 |20:51:22

L E S S .

less på puckon som lovar att hjälpa till, men inte gör det.
less på gäster som tar fram egen sprit fast man bett dom att hålla det på rummet.
less på gäster som återigen tar fram egen sprit trots att man sagt till dom tre ggr.
less på diskhögar som aldrig tar slut.
less på äckelrygg som gör svinont.
less på halsbränna som gör att man vill kräkas dygnet runt.
less på att min älskling är långt bort.
less på att ha massa kvar att göra, men ingen tid.
less på att jag inte kommer se på Paradise Hotel när jag kommer hem, för D hatar det.
less på att luggen är cpfettig & bara äcklig just nu.
less på att känna mig som ett fetto som inte ens kan sätta sig på huk utan att ramla åt ett eller annat håll.
less på att ha brutit två naglar under kvällen.
less på att le falskt till alla gäster, när dom ändå inte lyssnar på en.
less på att alla mackor är slut & att en snubbe vill att jag gör en räkmacka.
less på att folk rycker i hissdörren fastän den inte ens är där.
less på att ha en sten i skon som jag inte orkar plocka ur.

less på det mesta just nu faktiskt.

det enda jag inte är less på,
är bebisen & D <3


Kommentarer
Postat av: Tova

Haha, fördelen med att vara gravid är att man har en jäkligt bra ursäkt till att klaga ;)

saknar nästan det lite... fast iofs, som nybliven småbarnsmorsa förtjänar man väl också att få gnälla en smula ;P

Kram!

2010-02-02 @ 21:30:21
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Smai

<3 pussar på söta magen

2010-02-04 @ 14:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!