Mys med sparkar

2010-02-02 |10:01:41
Igår kväll när jag kom hem ,
så kom Erik & Kajsa över.
Vi moffade glass i stora mängder & tittade lite på tv.

När de åkt hem så gick D & jag & la oss,
jag var så himlans trött.
Helt plötsligt sparkar det till igen,
ett par små sparkar.
Jag tjoade till & D satte handen på magen fort som sjutton,
& poffpoff så kände han också hur bebisen sparkade där inne. 
Helt underbart mysigt & ett oförglömligt ögonblick <3

nu på morgonen har det varit väldans lugnt,
det kanske kommer lite sparkar sen hoppas jag? :)
D & Jag gjorde Scones till frulle,
otroligt gott & mysigt. 



Nu sitter jag & tittar på Sjukhuset,
& självklart är det en förlossning på g.
huuja, hur ska jag klara mig? Jag som är så klen! 

Det hugger & stramar i ljumskarna, svanken & höfterna.
Uschusch, snälla gå över! :(
......Nu kom bebisen ut på den där förlossningen,
buhu vad jag gråter! Jag är så himla snyftig just nu, helt galet!


Kommentarer
Postat av: josephine

yes, det är en pippitröja, fin va :) härligt att du börjar känna av sparkarna. du är det härliga tider, vänta dock bara tills du får fötter, armar och allt va det är under revbenet.. jiajks :p

2010-02-02 @ 10:54:41
URL: http://josephinemariejane.blogspot.com
Postat av: jessica

va platta dina scones är :P

2010-02-02 @ 18:08:04
URL: http://marythemamster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!