sourcream

2010-02-07 |20:23:37
nu har jag & D precis avnjutit middagen,
spagetti & köttfärssås som jag nämnde tidigare.
snart kommer Erik & Cim på spontanbesök,
med sig har dom sourcream-chips.
så, dom är väldigt välkomna. 
vi ska spana på En annan del av Köping tsm,
trevligt trevligt.
Tuffe hade sönder en ljusgrej idag,
en som jag fick av en kompis när jag var typ 11 år.
kattskrälle! Även om den var ganska ful,
så var det ju ett minne från "förr".
well, ska man se något positivt med det så är det väl att D just nu dammsugar,
& det är ju alltid trevligt, right?
Nej, nu ska jag nog ta & snyta mig,
nyser hela tiden & det känns som om jag har ett helt zoo av snorkråkor i nosen.
Bebis buffar för fullt stundvis,
ibland är det lite hårdare buff & ibland lite lösare.
Otroligt mysigt är det iallafall!
Åh,kära,fina,underbara bebis,
mamma & pappa längtar så mycket efter dig.
Bästa kommentaren idag var från D,
som sa :
"Äälskliiiing.. Nu när du har fått en bebis.. Kan inte jag få en sköldpadda eller en papegoja då?"
Tjingeling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!