tråkigt!

2010-02-14 |20:15:04
nu börjar jag få riktigt tråkigt.
jag har kollat på Andra Avenyn på webtv,
jag har kollat på 3 avsnitt av OC,
jag har gjort & ätit köttbullar & makaroner,
jag har pillat mig i naveln,
jag har pratat med Twoface,
jag har ringt mormor & morfar,
jag har plockat ur & i diskmaskinen,
jag har kissat x antal ggr,
jag har ätit mina goda chokladchipsliknande flingor,
jag har slängt ut en stinkande soppåse på balkongen,
jag har slagit i tån i den enda tröskeln vi har(in till toan),
jag har försökt baka bröd men fick ge upp pga äckelgammal jäst,
jag har bytt om till mjukis&deg-kläder,
jag har gjort grimaser i spegeln,
jag har fixat en liten allahjärtansdag-present till D,
jag har bitit mig i läppen så det började blöda,
jag har tänk flera ggr att jag ska ta på mig ett par strumpor eftersom golvet är så skitigt,
jag har funtat på om jag ska ta ett bad men kommit på att jag förmodligen inte kommer upp ur det sen pga ryggen,
jag har ätit en liten skål med glass,
jag har studerat mina naglar & kommit fram till att dom börjar bli fina nu äntligen(kanske är pga att jag är preggo?),
jag har sparkat boll med Twoface,
jag har busat med Twoface,
jag har sagt till twoface att hon luktar apa ur käften,
jag har noterat att katten inte bryr sig ,
jag har tittat lite på tv men tycker allt är piss,
jag har smsat med D,
jag har ringt frugan,
jag har övervägt att ringa & väcka mor&far på andra sidan jorden bara för att prata lite,
jag har kommit fram till att det vore dumt,
jag har stått i köket i t-shirt & trosor & sett vår granne kika på mig,
jag har kollat att dörren är låst typ 5 ggr,
jag har sett hur stökigt det är men valt att låta det vara så,
jag har gjort världens längsta lista som ingen orkar läsa.
------
Såå, kan inte D komma hem nu?!
Kommentarer
Postat av: Smaaai

jag orkade! <3

2010-02-14 @ 20:50:55
Postat av: Fru

JAG MED!

2010-02-15 @ 00:00:20
URL: http://blinkande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!