äpplemellantänderna

2010-01-11 |17:16:40
jag gillar äpplen,
mest av allt granny smith .
dom är så sura & goda.
MEN, vad jag inte gillar med äpplen,
är att det alltid fastnar skal/fruktkött mellan tandsibissingarna,
dvs tänderna.
skitstörande.
Detta gör att jag nästan aldrig äter äpplen,
jag blir så himla irriterad & tjurig över det.
i-landsproblem?

jag har nu jobbat i ca 3 timmar,
& jag vill redan hem.
den senaste tiden har jag börjat att "inte-trivas" på jobbet,
varför kan man ju undra?
det finns nog anledningar, det är hur eller hur skönt att ha en skithärlig kock som alltid får en att skratta.

Nej, jag får väl fortsätta gnaga på mitt tokgröna äpple,
men det har redan hunnit bli brunt eftersom jag bävar för att käka upp det.

Tjingeling!
Kommentarer
Postat av: Catrin

Hellu tjejen!! :)

ja bebben sparkar och rör sig för fullt i magen nu.. :) jag började ju känna någon gång bara ibland mellan v. 16-17 tror jag.. i v.20 började den sparka lite mer, det va då sonny kände den sparka för första gången.. så vi får se när du kommer börja känna något, det kan ju va väldigt olika.. :) kram

2010-01-11 @ 19:45:32
URL: http://catrinwarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!