bildregn

2010-01-26 |18:03:02

Dagen började med att Sasse välte omkull en hyll-grej,
som iochförsigsitterlöst, men det hör inte hit.
Glaskross all over the floor i say. 
-------

Gör ni som jag, grimaser åt er själva när ni är på toa?
Jag menar, när man tvättar händerna, var ska man annars titta än på spegeln?
Då ser man ju sitt nylle så som det ser ut neutralt & det är så himlans tråkigt.
Så därför gör jag ALLTID fula grimaser åt mig själv, där i spegeln .

----------

När jag kom hem gjorde jag Semlor, mumsfillibabba,minst sagt!



-----
Jag åt en semla & bestämde mig för att titta på ett OC-avsnitt,
vilket var lite dumt då det här avsnittet innehöll många fina scener.
& är man lite preggo & proppfull av hormoner som jag är,
så blir man så otroligt snyftig när Kirsten berättar på AA-mötet att Seth är anledningen till att hon är nykter.
Snyft, alltså. Dubbelsnyft.
Såhär såg jag ut när avsnittet var slut. .
Bölmaja, N00b, mjukis,
kalla mig många saker,
men det VAR sorgligt! 


Nu ska jag ta & laga lite mat,
bebisen buffade lite nyss så jag tror det är kod för "eey,morsan, ge mig mat!". 
Bäst att lyda.
Tjing!
Kommentarer
Postat av: Michelle

Men så gott med seeemla!! Och du...jag brukar också se ut sådär efter vissa OC-avsnitt huhu :-)

2010-01-26 @ 18:56:26
URL: http://micheellejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!