en varm kopp te

2010-01-17 |07:35:23
åh, så gott det kan vara,
det är ju helt otroligt!
tyvärr är jordgubbssmaken slut,
så det fick bli citron.
men det funkar ju det också.

nu börjar jag bli lite frustrerad,
jag vill så gärna känna bebisen igen!
(om det nu var bebisen jag kände,
vilket jag faktiskt tror att det var).

om bara 3 dagar är det stora ultraljudet,
& jag längtar så jag nästan kissar på mig!

igår kväll fick vi snabb-besök av Erik,Kajsa & Cimpie,
som överraskade oss i sängen!
Eller oj, nej, inte SÅ. Men jag sov faktiskt nästan & D kollade på tv.
Hur som, vi fick en present av Erik & Kajsa.
"Ett liv blir till" av Lennart Nilsson,
med bilder som är tagna på foster i magen.
Tusen,tusen & miljoner med tack hörrni!
Jag har ju kikat på den boken hur länge som helst nu,
& vi satt uppe en stund igår & kikade på alla bilder :)
Bebisen i magen ser verkligen ut som en människa nu!

Ja, jag vet att jag bara tjatar om bebisen,
men det är ju VÅR bebis <3

Nej, nu kallnar snart te't,
bäst att klunka!

tjing!
Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥ -GRAVID IGEN!

sv; jo, det är man ju alltid orolig för men jag orkar liksom inte gå och oroa mig i onödan. är det något som inte står rätt till så får man ta det då. men oftast är ju allt som det skall, om man inte har något i släkten och så...vad roligt det skall bli att höra hur det gick för er på onsdag! =)

2010-01-17 @ 09:09:09
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Mamma

den boken har jag ocksa, bra att ha,

puss fran mormor

2010-01-17 @ 19:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!