Får man somna på jobbet?

2010-01-05 |19:40:05
undrar om någon skulle märka det.
chefen är en trappa ner & han sa själv att han skulle lägga sig tidigt idag,
så han går nog upp till rummet när som helst.
Jag känner att jag redan har svårt att hålla upp ögonlocken,
& då är det TVÅ timmar kvar tills jag stänger.
TVÅ timmar. Det är typ jättemycket. Minst.

Imorgon ska jag & D göra scones till frullis,
gudars så gott!
ska försöka ta en bild & putta in här,
om jag orkar dvs.
orkar & orkar, jag orkar inte så mycket alls numera.
Hur ska jag orka ta hand om en bebis?
tur att jag har D ^^

idag pratade jag lite med min helt underbara mamma,
usch vad jag saknar dom!
Dom har varit borta i 7 dagar idag.
Det är alltså en vecka.
En yttepytteliten vecka.
Hur sjutton ska jag klara mig ända tills i slutet av mars?!
MAMMA KOM HEEEEM !
jag saknar att kunna ringa mamma när som helst,
jag saknar att krama mamma,
jag saknar att mamma alltid säger "heeeej" sådär som bara mammor kan.
... jag är en mamma-toffel. herremingud.
Jag ska också bli en sån mamma, så mina barn saknar mig hela tiden!

Japps, det är mitt mål i livet.
Bli en skitabra mams.
Precis som min mamsing.


nej, nu ska jag slå en signal till D & kolla vad han gör.

tjingeling!
Kommentarer
Postat av: Mamma

tokfia, saknar dig ocksa, puss

2010-01-06 @ 12:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!