idag ska jag

2010-01-23 |09:12:26
äta en semla!
det är dagens mål, att få käka en underbart god semla.
gudars så gott!
Jag & fru pratade om hur gott det är med semlor igår,
& då blev jag såklart ännu mera sugen på lite semlisar.

igår kom fru till mig på jobbet med 2 cheeseburgare,
utan lök,gurka & senap.
Hur gott som helst må jag säga!
Tacka veta jag frugan som vet hur man gör mig glad & nöjd.

Snart blire staden med fru & dör ska vi träffa en gammal jobbarkompis,
sen kanske träffa hotellbejbsen också en stund om det hinns med.
sen är det back to wörk för min del, hu så trist.
Nej, nu ska jag busa lite med Twoface,
hon är så himlans söt! 
tänk att hon har varit såhär liten, 
vårat lilla kattskrälle!
Kommentarer
Postat av: Elina

Gud så söt katt :)

2010-01-26 @ 07:13:11
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!