mästerkockarna!

2010-01-07 |17:46:43
ibland blir jag stolt över mig & D,
& vår förmåga att komma på god mat.
(jag menar, för att vara såna som tycker att cheeseburgare är det godaste som finns).
Ikväll står detta på menyn:

Hel kyckling fylld med färsk rosmarin, vitlök & diverse kryddor,
samt rostade rotfrukter & av skyn på kycklingen gör vi en god sås.

Efterrätten blir enklare, i form av ostkaka  ;)

Såhär ser det ut änsålänge :


nu står allting i ugnen,
så nu är det bara att hålla tummarna för att detta blir bra! 
på lukten så kan jag redan nu säga att det kommer bli SKITGOTT.
Inte för att skryta men. 
höhö.
Tjingeling!
Kommentarer
Postat av: Fru

DUKTIG FRU<3

2010-01-07 @ 19:11:30
Postat av: Holger

Fy fan va snuskig bild :S

2010-01-10 @ 19:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!