vardagslyx!

2010-01-27 |07:36:39

idag, kära vänner,
ska jag unna mig en sak.
Något jag inte unnat mig på hur länge som helst.
(nej,jag ska inte köpa en cheeseburgare)
...(fast jag kan inte lova något..)


Jag ska faktiskt klippa mig!
Eller,JAG ska inte klippa mig,
för det skulle jag aldrig någonsin våga eftersom mitt ögonmått är det sämsta som någonsin funnits.
(fråga D,han klagar jämt på mitt ögonmått!)
Nejnej, Linas sis ska klippa mig, nu jävlar ska alla äckelslitna toppar bort!
Funtade en stund på lugg, men vetihundan om jag kommer orka me't.
D röstade på snelugg, så det väger ju in lite.
det jobbiga är ju bara det att det är så jäkla krävande!
Jag menar, när man går upp i ottan,
vem faasen orkar fixa iordning håret då?!
(förutom alla kändisar & såna där superpigga människor)

Inte jag iallafall,
nejförsjutton.
här drar jag knappt en borste genom håret,
upp med lite hårspännen & samla håret i en toffs.
Voilá! färdigt på två sekunder!
Löveli.

Men, som sagt,
förändring kanske är bra?
det kanske är dags att börja bry sig om hur man ser ut?
istället för att ständigt gå i en toffs alternativt en knut beroende på hur skitigt håret är.

Jag tar gärna emot tips på enkla frisyrer!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Fru

Jag tycker verkligenverkligen att du ska skaffa lugg! :D

2010-01-27 @ 08:35:20
Postat av: Catrin

Hellu bruden!!

Jag har sökt havandeskapspenning, om jag får det jobbar jag bara i februari.. annars får man väl se hur det blir.. ja, det är en på jobbet som har foglossning, så hon har varit sjukskriven 50%, men jag tror hon är mer sjukskriven nu..



Ja det får vi verkligen ta och göra! :)



8 februari har vi tid.. så det är snart.. :) nej vi sparar det till förlossningen.. vi tycker det känns lite som att kika vad man får i julklapp innan julafton annars.. :P så vi sparar den överraskningen.. :)



Kramar

2010-01-27 @ 08:38:51
URL: http://catrinwarg.blogg.se/
Postat av: Natalie -Äntligen gravid efter 1 år av försök

Tack för din kommentar!

Vi hade också precis tagit beslut om utredning, jag hade ringt till vår vårdcentral och fått hänvisning vidare. Vi skulle boka tid när mensen kom denna månad, men se det gjorde den inte! :-D

Vilken tur vi båda haft! :-)

Lycka till med allt!

kram

2010-01-27 @ 08:54:27
URL: http://nataliesliv.blogg.se/
Postat av: Michelle

Haha förstår, kan skicka lite snickers med posten ;-)

Jodå det är bara bra med oss, jag har dock inga jobbtimmar förtillfället så det är skittrisst och nästa månad blir ju inte så rolig då...men jag sysselsätter mig med lite träning, bakning och tvätt & såntdär annat här hemma. Nån måste ju göra det också ha!! :-)

Krams

2010-01-27 @ 10:31:25
URL: http://micheellejohansson.blogg.se/
Postat av: säs

Gör slingor? Då blir det förändring utan något komplecerat? : ) JAG RÖSTAR FÖR DET! : D

2010-01-29 @ 20:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!