dagens pics

2010-07-05 |14:50:33
En liten Leo sover en stund i sin säng efter en tur till soc & staden.
------
Tuffe somnade otroligt snyggt i soffan..
-----
Grisen har somnat efter lite käk.
--------
.... & tuffe la sig tillrätta bredvid lillgrisen ;)
------
mötet hos soc gick strålande, nu är D Leos pappa på pappret också,
så nu kan vi anmäla att Leo ska heta Princis i efternamn :) .
Efter soc åkte vi ner på staden & införskaffade en fläkt, amningsinlägg, solskydd till Leo & ett stort linne till mig.
Nu är D på jobbet & jag ammar Leo som aldrig tycks bli mätt?!
Han slutar äta, vill inte ha mer, somnar till. Jag lägger ner honom & han sover i max fem minuter, sen börjar han gny & skrika, så då är det matdags igen! 
Ska det fortsätta såhär så kommer mina mjölkstationer hänga till knäna vid jul!
Kommentarer
Postat av: Fru

Det är bara bra! Då kan du linda dom runt dig så slipper du frysa! Smart va?:D

2010-07-05 @ 15:13:03
URL: http://blinkande.blogg.se/
Postat av: Manda

Marre, jag tycker att det låter som om din älskade skrutt är innen i en tillväxtperiod. Då brukar de vilja äta hursom under ettpar dagar till en vecka. Sen brukar det lugna ner sig igen. Åh Marre, lille Leo är så otroligt söt. Han är sjukt lik som mor!

Pussiar

2010-07-05 @ 19:29:27
URL: http://dokiminkxmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!