Fredjah

2010-07-09 |08:56:26
Visst är det Fredjah idag?
Har som vanligt ingen koll alls, alla dagar bara flyter ihop känns det som.

Inatt som Leo hur bra som helst, vi gav honom ersättning vid 23.30 ungefär,
sen sov han ända till (trumvirvel) 04.45!! 
Jag däremot vaknade som vanligt vid 3 & var redo med mjölkstationerna, men nehejdå.
Sen somnade Leo om & vaknade runt 08.00, nu har han fått mat från mig igen & poff- så somnade han om.
Nu sover han i liggläget på en babysitter vi snodde från Sasse&Josse ;) , funkar hur bra som helst!

Idag verkar det bli lite små-molnigt, väldigt skönt tycker jag.
Ikväll ska vi käka på Rhodos tillsammans med Cim, himla mysigt faktiskt. 
& otroligt skönt att Leo tar ersättning, så jag slipper amma där.
(Jag hade iof inte kunnat ändå eftersom mjölken knappt finns så "sent" på kvällen, så det är inte endast av bekvämlighetsskäl!)

Nej, nu ska det nog bli lite frulle!
Har så galet ont i nacken, tror det är för att jag sitter dumt när jag ammar plus att vi har en fläkt i sovrummet som säkert blåser extra dumt på nacken. 
Usch, vi får hoppas att det går över!
har tyvärr ingen bild på Leo just nu, men det kommer under dagen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!