FYFAAAN

2010-07-09 |15:25:36
kikade lite smått på Supernanny såhär när Leo sussar i babysittern,
och blir mer & mer inne i programmet.

Det är om en familj med två söner i 10års-åldern, som röjer & är sådär som alla är i det här programmet. 
När jag slog på tv'n så ser jag texten "jag slår dom inte så ofta", som mamma tydligen ska ha sagt. 
Först tänkte jag att whattahell, jag måste ha läst fel. Det kan hon inte ha sagt, för ingen normal människa slår väl sina barn i dagens samhälle?
MEN, senare i programmet så har en av sönerna gjort något dumt & mamman säger "Du ljög för mig, du ska äta tvål!".
Jag tänkte att okej,det är något kodord för typ "gå till ditt rum" eller något liknande. 
Men så fel jag hade. Pojken ser skamsen ut, och följer med sin mamma till köket där hon lugnt tar fram en pumptvål & pumpar en gång i hans mun. Han grimaserar & gråter, sen går han upp på sitt rum.

Hur faan kan man göra en sån sak?! Ge sitt barn gift i flytande form?! 
Usch jag ville bara slå sönder henne & skrika på henne, hur kunde hon?!
supernanny sa till henne efteråt & sa typ "är det här att visa att du älskar dina barn? genom att ge dom gift?",
då blir mamman skitarg & svär/skriker åt Supernanny & går därifrån. Hon förstod verkligen inte vad som var så farligt med lite tvål, han hade ju varit olydig.

Tänk att det finns såna här människor, det är ju hemskt. 
okej,jag kan förstå att man blir frustrerad & kan tänka tanken (fast knappt det kan jag ens förstå!), men att man gör det till en handling är ju helt absurt! Såna personer borde inte få ha barn.

Usch vad arg jag blev!! HU!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!