grön gris

2010-07-11 |21:50:50
Idag har Leo återigen haft sin gröna brottarbody,
den är ju som sagt det svalaste klädesplagget han har.
Vi sov till 11 idag, borträknat från alla mål mat inatt/imorse.
klockan 3 inatt käkade Leo först från mig, sen fick han massor med ersättning eftersom han var hungrig som en varg. Sen, POFF, kaskadkräks han över hela mig, sängen & hela sig själv.
Han fick tillochmed kräks i sitt eget öga, hur han nu lyckades med det?!
Så runt 4tiden imorse blev det en dusch för både mig & lillgrisen,
medans pappa D så snällt fick byta sängkläder i vår säng.
Otroligt härligt, minsann!
Hur som, här är lite bilder på grisen från idag;
Och en färsk bild på grisen, just nu;
Alla verkar kolla på fotboll just nu, så jag får väl göra detsamma.
hör grannarna igenom väggen, så jag har nog inget annat val än att se matchen.
Kommentarer
Postat av: Tova

En sån sööötis :) hihi, visst är det svårt att klä de små när det är varmt ute... min Elliot har ju dessutom så mycket hår och svettas floder om sitt lilla huvud :S

Och själv bojkottar man fotbollen ikväll, fast det är svårt att undgå att höra sambons skrik från vardagsrummet :P

Kramar

2010-07-11 @ 22:19:22
URL: http://trasslet.se
Postat av: linnéa

Söööööööööötingleobaby :))



Glöm inte att ta upp skrutten & rapa honom såfort han ätit klart.. Det kan hjälpa jättemycket mot kräkningar :) Lewis var ju också sådär ibörjan, det är bara överskottet som kommer upp så ingen fara! <3

2010-07-11 @ 23:25:36
URL: http://linneabe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!