Leo - En månad!

2010-07-16 |11:01:07
Tänka sig, lillgrisen är redan en hel månad gammal.
Var tog tiden vägen?
Han småler/skrattar till ibland & han utvecklad mer & mer för varje dag som går.
Här har ni några dagsfärska bilder på älsklingsungen ;
Imorse när han sov, vilket han gjorde fram till 10!
--------
Matdags!
------
Mysstund i soffan såhär på morgonkvisten.
-----
Självklart har han snyggaste bodyn på sig såhär på sin månads-dag!
------


Här är en söt liten film på en söt liten gris , vår gris! <3
Kommentarer
Postat av: Kikan

På närbilden när han ligger och tittar upp syns det vem mamma är:P ni är lika som bär, annars är han rätt lik pappa tycker jag:)

2010-07-21 @ 15:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!