stora killen!

2010-07-08 |14:04:43
Idag var vi på Bvc & D kunde följa med eftersom han jobbar em-pass idag.
lillgrisen hade minsann gått upp sen förra torsdagen, nu vägde han 4310 gram & är 56 cm lång,
mammas lilla kille börjar minsann bli stor nu!
Hon sa att han var duktig på att följa med blicken & att han log när han låg på vågen, vår duktiga gris börjar kunna le ordentligt nu.
Längtar så mycket tills han ler & skrattar ordentligt, hoppas det blir snart!
Vi pratade om det här med ersättningen med bvc-tanten & hon tyckte vi gjorde helt rätt, det är bara jobbigt för mig att sitta i tre timmar & amma på nätterna när vi likagärna kan ge flaskan & det tar 20 minuter. 
Skönt iallafall, vi fick ingen uppläxning av henne.
Vi tog en sväng förbi stan på vägen hem, där införskaffade vi varsitt par skor så nu slipper jag gå runt & stinka apa i mina gamla jobbskor haha.

Nu har D åkt till jobbet & Leo har käkat från mina mjölkstationer, så nu sover han som en liten gris.
Jag ska faktiskt passa på att sova lite jag med, är himla trött som vanligt.
Tjingeling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!