tillbaka!

2010-07-04 |10:22:47
ojoj,skäms på mig som inte uppdaterat alls på ett par dagar!
tiden har inte riktigt räckt till bara, på något konstigt sätt.


fredagen spenderades med brudarna på staden,
där vi alla tre hade griniga bebisar som förmodligen inte diggar den enorma värmen.
(jag förstår dom, hur kul är det att ligga i en varm vagn?)
Vi åt god sallad på KaffeLatte & det var nog ända stunden som bebisarna var lugna i en timme.
Leo var på sitt charmigaste humör & skrek & skrek & skrek & skrek i stort sett hela tiden när vi gick på stan, jag skulle ha köpt skor + kläder till mig men det sket sig ganska snabbt. 
jag fick däremot sitta i en provhytt & amma i nästan en timme, för att sen hålla bli totalt nerbajsad av Leo som lägger en sån blöt brakare i blöjan att det rinner utanför. Så,då fick jag byta blöja på'n, mitt inne på H&M.
Trevlig upplevelse minsann, och inte alls pinsam...

min goda sallad med massor av vitlöksås!
----
Provhytts-amning, något alla borde pröva!
----

På Lördagen, igår alltså, var vi hela dagen på en Scout-loppis ute i Blacksta.
Jag & D tog med oss tusen riksdaler, för här skulle shoppas!
.. Vi handlade för en tia tror jag, så där sparade vi enormt mycket pengar vilket alltid känns bra.
jag satt mestadels på en filt i skuggan eftersom mina stygn gör sjukt ont nu när det är så varm & man blir svettig downstairs. Senare grillade vi hos D's mamma & efter maten åkte jag & D ner till fotbollsplanen där D latjade lite med grabbarna. Det var första gången vi lämnade Leo, även om det bara var i en halvtimme så kändes det som flera veckor! usch, jag saknade nästan ihjäl mig efter vår lilla gris!
Jag & Leo på filten i den sköna skuggan.
-------
Lillgrisen <3
----
Min utstikt från filten
-----
Leo somnade hos mig sen när jag hade ammat honom i bilen.
-------
Sen fick lillgrisen somna i vagnen framåt kvällen.
-----
Hos D's mamma finns det två ursöta kissungar,som bara är 10 dagar äldre än vår lillgris.
-----------


Sådärja! Det var lite bilder & kort update från de här dagarna,
jag ska verkligen bättra mig på det här med att uppdatera!

Tjing!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!