Estocolmo

2010-06-07 |14:47:28
Idag blev jag & D väckta av hans jobb,
det var en snubbe som undrade om D kunde köra en Smart(skitliten bil!) till Sthlm,
& sen ta med en annan bil tillbaka till Nypan. 
Sure, sa D & jag hänkade på.
Så vi har alltså åkt tur&retur till Sthlm nu på förmiddagen,
& nu har D precis åkt för att jobba.

Själv är jag hur trött som helst,
så för min del blir det nog soffan med fötterna högt upp.
Segdag idag alltså,
jag är helt slut.
L röjer som sjutton där inne & trycket emot precis överallt.
Snart är det dags att komma ut tycker jag!

9 dagar kvar till beräknat idag,
helt galet! 

Nu blir det att äta upp min lunch,
köttfärssås & spagetti från igår.


Tjingeling alla där ute!
magbild från igår, vecka 38+4.
Nu har jag ingen som helst inåtnavel kvar, men den putar inte heller utåt.


Kommentarer
Postat av: carolina

wow, nio dagar bara, grattis! själv är man bara i vecka 29 ;) vet ni kön och så?=)

2010-06-07 @ 16:47:10
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!