godmorgon

2010-06-21 |08:39:06
Puh, inatt var det en gnällig natt.
Leo hade somnat & jag skulle lägga honom i vår säng för att sen joina honom.
Men nehejdå, då hade skrutten blajat ner hela blöjan.
Så det var bara att byta på honom, vilket inte är populärt någonstans.
Efter blöjbytet from hell så fick han lite milky & jag försökte söva honom igen,
men vad händer då? Jo, blaj i byxan igen!
Haha så det var bara att göra honom ännu mer arg & byta blöja igen, stackars lillfisen.

Vid 3 vaknade Leo ännu en gång & skrek som en stucken gris,
så då tog jag med mig honom till soffan där jag ammade & där vi sen somnade båda två.
Stackars D skulle upp vid 5 & jobba,så jag tyckte att han kunde få sova en stund.

Snart ska vi till BB för ännu en koll,
Leo är lite gul av sig säger dom
(han är mycket gul om ni frågar mig!).
Kikan är världens snällaste som kommer hit & skjutsar oss,
eftersom D har bilen & jag känner mig fortfarande för svag för att ta vagnen & krångla med bussar.

Spana in bilderna, tog dom alldeles nyss,
visst är han söt , vår lilla guling? <3
åh, tänk att man kan älska en så liten person såhär mycket !
Kommentarer
Postat av: N I N A

Åh han är så söt att jag dör! Om du har skrapat ihop lite bilder på honom kan du maila dom så fixar jag med headern nu, börjar jobba på onsdag sen blir det inte så mycket tid över till sånt :P



Kramar!

2010-06-21 @ 10:25:22
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: N I N A

Snabbast i världen? ehm.. nej. haha såg ditt mail ;) Hör av mig snart :D

Kram!

2010-06-21 @ 10:33:39
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!