ibland,

2010-06-09 |17:41:07
kommer jag plötsligt på att,
herregud, jag & D ska bli föräldrar.
det här kommer vara det största i våra liv,
att få den här bebisen.
ett helt nytt liv, en helt ny människa.
en blandning av oss två ligger i min mage & lever lajban.

Jag är livrädd samtidigt som jag längtar så oerhört mycket efter den lilla personen där inne.
tänk bara vilket ansvar. vi ska forma den här lilla människan till en bra person, vi ska uppfostra & lära L vad som är rätt & fel. Det känns väldigt läskigt, samtidigt som det är otroligt spännande.
Jag ser fram emot det här, det är verkligen en helt ny fas i livet.
Jag, mamma. D,pappa.
Det låter helt galet, men samtidigt så underbart & så himla rätt.

Underbara lilla L,
mamma & pappa längtar efter dig!
bild lånad härifrån
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!