Kisspojken

2010-06-21 |21:51:21
Haha, lilla Leo har nu för första gången kissat en sån där pojk-kisstråle,
förut när vi bytte blöja på honom.
Haha,jag kunde inte annat än skratta, för det såg verkligen ut som på film!
Sötungen kissade även sig själv i ansiktet,
& som den hemska mamman jag är så skrattade jag gott åt det innan jag torkade bort det.
hemskt av mig va? ;)
Vi fick såklart byta kläder på Leo & han fick på sig en pyjamas.
Sen ammade jag honom i vad som kändes som hundra år,
han är ett riktigt litet matvrak vår lilla skruttunge!
(AJ AJ, säger mina nipples om det!)
när jag ammat klart märker jag en liten blöt fläck nere vid rumpan,
så vi kikar in & ser att jahadåå nog är det nerkissat där inne i blöjan.
Så, det var bara att byta igen, men denna gången tog vi in grejer & gjorde det i soffan.
Vad händer då? 
Jo, Leo kissar IGEN, världens stråle som precis missar soffan & träffar honom själv i ansiktet igen.
& återigen, som den otroligt hemska mamman jag är,
så skrattar jag så jag nästan spricker ännu en gång.
Nu har Leo sin sista pyjamas på sig,
så om det blir kisskalas igen så blir det att sussa i bara blöjan eftersom vi inte har tvättid förrän imorgon.

Hahah, åh vad jag älskar vår son,
han är bäst, den lilla kisspojken <3
Kommentarer
Postat av: N I N A

Haha både jag och sambon skrattar så magarna värker här hemma, ni är ju båda bara fööör sköna ;) haha! Hoppas ni får sova gott, eller iaf någon timma i natt. :) Kram

2010-06-21 @ 23:12:51
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: Tina

Kommer ihåg när kenny var typ en månad.. Skulle byta blöja mitt i natten, var jätte trött.. sen umdrade jag var det var som droppade och kollade från taket osv.. men det var kennys stråle.. snacka om att man skrattade.. Där strod man och tittade i taket =)

2010-06-22 @ 21:45:08
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!