mätt

2010-06-28 |21:33:07
vi har finbesök, av fru & dejvid.
vi har grillat vildsvin & gjort bakad potatis, mums!
nu är jag sjukt mätt, är inte van vid såhär mycket mat,
har helt tappat aptiten sen jag fick Leo.
kan det bero på amningen?

Nu andas vi ut i soffan,
fru ligger som ett mongo & jag spelar betapet.
Leo ligger bredvid mig & sover så sött, han snarkar tillochmed lite, sötgrisen!
Han har ätit flera ggr idag, mer än vanligt.
men tror att det bara är bra, för ena bröstet är stenhårt & gör ont,
är skiträdd att jag är på g att få mjölkstockning, om man nu kan känna det på sig?
Nej,nu ska jag försöka vinna på Betapet,
jag ligger bara under med typ 300 poäng..

tjingeling!


Kommentarer
Postat av: N I N A

Usch det där med mjölkstockning verkar ju inte vara någon höjdare precis. Min plats mamma Katja fick det med Paulina och det såg inte speciellt kul ut, så vi får hålla tummarna för att du inte får det :)

2010-06-29 @ 09:35:43
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!