midsommar

2010-06-25 |10:33:02
& det ser ut att bli helt okej väder,
det vore väl första gången i världshistorien!
När pappa D åkte till jobbet imorse vid 7-tiden,
så ammade jag Leo i soffan & sen somnade vi båda två om tills halv tio.
Himla skönt faktiskt, känner mig utvilad nu .
Leo sover fortfarande här bredvid mig, men han gnyr i sömnen så han vaknar nog inom de närmsta fem minuterna. 
jag har hunnit skrubba bort en fläck på D's brallor OCH tvättat håret medans han sov, otroligt duktigt av mig!
(han ligger invirrad i filtar i soffan,med soffborden vid kanten som jag har lagt kuddar på, så risken att han ramlar ner är otroligt minimal. Springer ändå & kollar till honom hela tiden, min lilla skrutt!)

Nu ska jag äta resterna av pizzan vi åt igår,
sen börja betala av alla räkningar. Usch, inte roligt alls!

När D kommer hem blir det att fixa oss & sen bär det av emot Sparreholm,
där vi firar midsommar idag! Mysigt! 

Ha en underbar midsommar,
det ska jag ha! (trots äckelsmärta i mina hemska stygn!)

Har inte hunnit lägga in fler bilder på Leo,
så nu får nöja er med en som är några dagar gammal;
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!