Midsommarfirande

2010-06-25 |20:08:45
vi har precis kommit hem från vårat lilla midsommarfirande tillsammans med min släkt + vänner.
det blev inte så lång stund, men så länge som jag orkade med tanke på taggbollen.
det gick ingen som helst nöd på Leo, när vi kom dit sov han i 3 timmar & sen var det matdags för att sen somna om igen. Inte alltför advanced alltså. Träffade underbara vänner & släkt,alltid lika mysigt. 
Leo fick också jättefina presenter av glada släktingar, hur fina kläder som helst! Tusen tack ska ni ha!
När vi satte in Leo i bilbarnstolen igen så  skrek han en stund, men så fort D startade bilen så blev han tyst & somnade som en stock & sov sen hela vägen hem. Nu ligger han här & halvsover fortfarande, men håller på att vakna till lite tror jag. Annars lägger han av riktiga brakare i sömnen, hah!

Jag har sjukt ont pga taggbollen nu, just nu känns det som om de där morfintabletterna inte hjälper ett piss. Usch, jag är så trött på det här nu! Okej att man är öm, det förstår väl jag med. Men att ha såhär jäklarns ONT, det är bara ett rent helvete ju. Jag kan inte njuta fullt ut av någonting, pga den dumma smärtan. Det hugger, svider & ömmar massor. Hu!

Well, nog med gnällandet! 
D fastnade framför sitt käraste tv-spel & jag ska nog ta upp Leo som har vaknat till ordentligt nu. 
Här kommer lite bilder från mobilen, tyvärr tog jag inga idag eftersom jag glömde mobilen i bilen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!