premiärbadet!

2010-06-27 |21:56:37
Leo har blivit så himlans torr i huden, speciellt vid händer & fötter,
så jag & D valde att bada honom idag.
med massa babyolja!
tyvärr är han lika torr nu som innan, men han är ren & otroligt len iallafall.
(det var han ju iochförsig redan innan, vilken bebis är inte len liksom?)
här kommer lite bilder från badstunden ;
Först tyckte nog Leo att det var det lite läskigt, men sen var det helt okej.

Nu har vi precis varit på Coop Forum & storhandlat,
Leo sov hela tiden, duktiga sötkillen. 
Jag gick som om någon hade klippt sönder mig... vänta lite nu, det HAR dom ju gjort!
hur som, det gjorde förjäkla ont & jag blev kallsvettig/yr i slutet, usch!
jag är så trött på att ha ont hela tiden, jag vill må bra nu!
okej att man har ont i tuttarna & är små-öm downstairs, men inte SÅHÄR ont.
nej, nu får det faktiskt ta & bli bättre, annars vill inte jag vara med.
hrmpf.
Nu börjar Leo vakna i bilbarnsstolen,
så det är nog matdags snart.
Tuttarna är stenhårda, så bäst för honom att han är hungrig.
(brukar aldrig vara något problem, det är en hungrig kille vi har!)
Ha en fin söndagskväll alla där ute!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!