sådärja

2010-06-24 |10:00:03
nu har jag tagit mig i skinnet, äntligen.
Jag har ringt till BB & bett att de ska ringa upp mig,
så jag kan be om mer smärtstillande för taggbollen mellan mina ben plus att jag vill få blod så jag slutar vara så trött & yrslig. För det här funkar inte längre, jag känner att jag missar den första delen på Leos liv bara för att jag har så ont & är så extremt trött & energilös. 

Jag har också kollat upp var jag ska skicka moderskapsintyget som ska till FK, duktigt märy! 

Idag klockan 13.30 kommer BVC på hembesök också, spännande! 
Hoppas Leo har lagt på sig lite & att allt är bra med honom, mammas lilla skatt. 

...och där ringde BB upp, jag fick en tid klockan 15.00 idag.
Tack gode gud! 
Visst, det är inte så skoj att få blod eftersom det tar typ 5 timmar OCH jag är så sjukt nålrädd.
(jag vet, efter min förlossning så borde jag bara skratta åt nålar, men icke då!)

Nu ska jag försöka vila en sväng, eller bara ta det piano iallafall. 
Leo sover så sött bredvid mig & lär sova iallafall 30-40 minuter till. 
Sen är det matdags igen, så då åker mjölkstationerna fram hah!
Tjingeling!
Kommentarer
Postat av: Catrin

Stackars dig maria, vad jobbigt du har det! Skönt att du fick en tid idag då! Behövde du ta blodtranfusion under din operation? Jag förlorade en liter blod, men det va på gränsen att jag skulle bli tvungen att få det.. Men jag slapp, istället har jag ätit järntabletter så nu känner jag mig pigg och fått tillbaks färgen ordentligt.. Dom sa att jag skulle äta det en månad efter ungefär, men jag äter dom än.. Och man blir inte hård i magen som man blev under graviditeten.. Jag kan trösta dig med att snart kommer du ha glömt hur jobbig den första tiden varit och kan bara njuta av att vara mamma!! :)

2010-06-24 @ 11:29:56
URL: http://catrinwarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!