Städande valross!

2010-06-03 |11:55:55
Jag fick världens städryck efter frullen,
& började skrubba som bara den inne i badrummet.
Jag har stört mig på alla Tuffe-hårtussar & dammet där inne i flera dagar nu,
så nu skulle dom puts väck!
Detta resulterade såklart i att min rygg nästan gick av & aah, några små förvärkar trängde sig smygandes på.
Men såklart försvann allting när jag satte mig ner & tog det piano.
Tyvärr. Det blir nog ingen bebis idag heller, puh.
D har fastnat framför tv'n & jag lyckades på något konstigt sätt fastna här. 
skumt det där.
Imorgon blir det roadtrip till Sthlm,
till "lillebror" som tar studenten.
(herregud vad fort tiden går, nyss var han skitliten!)
Vi åker bara på mottagningen,
eftersom det känns lite sådär att stå mitt i en jätteklump med folk ifallatt L skulle få för sig att vilja komma ut.
Men ändå, att få träffa lite folk & käka god mat räcker gott & väl för mig.
Det ska bli riktigt roligt & jag ser väldigt mycket fram emot det :)
Nej, nu ska jag ta mig ett glas kallt vatten,
det börjar snurra rejält i huvudet nu.
Tjingeling från mig & L!
Kommentarer
Postat av: Evelina - Gravid i v40 ♥

Jo precis! Vi har gjort två ul och båda har visat flicka, så vi får se :) Har ni kollat?



Jo jag har börjat få ganska mycket förvärkar nu. Hoppas dom gör någon nytta och att förlossningen är på G :D



Lycka till själv också! :)

2010-06-03 @ 12:08:00
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år Gravid v36

Oj inte lång tid kvar här inte. gud så skönt. längtar tills jag också har så kort tid kvar.

2010-06-03 @ 15:09:26
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!