tröttmössan

2010-06-10 |22:27:56
D & jag har ätit pannkaka till middag,
lika gott som vanligt minsann.
Vi har kikat på Kniven mot strupen & nu är det Grannfejden som gäller,
helt galet vad konstigt folk det finns i vårat avlånga land!
Ujuj.

Snart ska vi krypa ner i sängen,
för D ska upp tidigt & jag är ju alltid en tröttmössa.
Tuffe är också tröttmössa, hon har sovit i stort sett hela tiden sen Manda & hennes söta familj åkte.
Det betyder alltså att Tuffsan kommer röja som fasen inatt, ingenting som jag ser fram emot. Hu!

Nu ska jag kika runt lite här,
& sen hoppa i säng som sagt.


nej, för er som undrar,
ingen bebis idag,
nej jag känner inget mer än lite molande mensvärk & stramande ibland,
neeeeej.
Är så äckligt trött på allt tjat nu,
jag har inte ens kommit till det beräknade datumet & folk tjatar redan som om jag gått över tiden med hundra år!
Så, till alla er som vill fråga mig "har bebis kommit?", gör inte det.
Om ni inte vill ha ett surt svar tillbaka dvs, isåfall kan ni tjata hur mycket ni vill.
När bebis kommer, så kommer ni få veta.
Här eller på fejan, kommer jag/vi skriva det när L är ute & allt är färdigt.
Sådär, då var det sagt! SKÖNT!



Va? Hormoner? Jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!