Update

2010-06-24 |20:06:57
Sådär, hemma från bb med lite morfintabletter i fickan.
känns väldigt skönt!
Det tog iochförsig typ 3 timmar i väntetid på en läkare som var i operation,
hon kikade mig downstairs & drog bort några stygn som satt löst. 
fy sjutton vad ont det gjorde! hu! som att dra bort ett plåster fast hundra ggr värre, usch!
Men allt såg fint ut där nere & det läker som det ska, så nu hoppas jag att morfintabletterna funkar så jag får en lagom smärtfri midsommar iallafall.

Järnvärdet var också bra, det hade höjts från 79 som jag hade när vi skrevs ut från bb, till 96.
Så det är på rätt väg nu! Underbart!


Justja, BVC var här på hembesök också. 
Världens mysigaste tant, som sa att Leo var hur fin som helst.
(okej, hon säger det nog till alla bebisar, men man blir superstolt iallafall!)
han vägde 3786gram, så han äter jättebra & naveln läkte finfint.
vi fick en tid på torsdag kl 11.00, spännande att se om Leo har gått upp mera då :)

Vi har precis mumsat pizza, otroligt gott! 
Nu blir det att mysa med mina fina grabbar, för en gångs skull är Leo vaken en lite längre stund.
han är så himla stark i nacken, han kämpar med att hålla upp den i någon sekund, mammas duktiga kille!
.....Ehm, nu totaldäckade han mot mitt bröst, sötungen <3
Kommentarer
Postat av: N I N A

Skönt att det börjar se ljusare ut för er, att allt börjar lösa sig :) hoppas ni får en trevlig midsommar :) Kramar!

2010-06-25 @ 10:02:21
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!