favorit i repris!

2010-03-25 |20:38:20
Jag propsade verkligen på att vi skulle äta fisk ikväll,
tänk er.. en god torskfilé med potatis(som man självfallet mosar lite sådär lagom) & en äggsås till det.
Mumsfillibabba!



Men icke, jag blev nerröstad. (nedröstad?)
Det blir samma som igår, bara för att det var så rackarns gott!
potatis,morötter,champinjoner,paprika & lök i ugnen tsm med fläskfilé.
Idag har vi även kycklingfilé eftersom fläskfillen var så liten.
Dagen till ära har vi också kirrat Paprika/Chili-creme fraichen,
åh så gott!
Det står i ugnen nu (allt utom creme fraichen) & steks/värms/grillas,
så snart blir det middag.
Otroligt sen middag idag med, usch vi måste verkligen lära oss att passa tiderna bättre.
såhär kan vi ju inte ha det sen när vi har barn, äta middag halv nio-nio om kvällarna.
hur skulle det se ut?
Barnen (yes,vi ska ha fler..någon vacker dag) ligger & sover, så kommer vi in & väcker dom för nu är det middag.
Höhö, vilken syn! 
Nej, skärpning på oss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!