hemmagjorda hamburgare

2010-03-19 |19:17:42
rackarns så gott det är!
Har precis kladdat ihop köttfärsen, äggen, salt+peppar & lite ströbröd till en perfekt hamburgergegga,
som jag sen har gjort finfina hamburgare av.
Nu väntar vi bara på Erik så jag kan ställa mig & steka kalaset. 

Förut idag fick jag lite småpanik,
för skrutt hade inte buffat på jättejättejättelänge!
(ungefär någon timme alltså, men jag är ju nojig av naturen så..)
Så jag buffade på magen, hostade, hoppade så gott jag kunde med ryggen,
& tänkte gå ut & dricka iskallt vatten i köket,
men precis just då så kom det en spark.
Ååh, så skönt det var att känna!
Helt galet,vad jag är nojig. 
tänk sen, när bebisen är ute,
jag kommer bli sån överbeskyddandecurlingmamma,
tur att D finns som kan ta ner mig på jorden ibland. 
(eller ganska ofta) .
Yes, vi är en himla bra kombo alltså.
Jag & D. D & Jag.
Jag älskar dig! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!