lite pics

2010-03-01 |09:58:49
Hemma hos D's far så gosade vi med sötaste JohnJohn,
det är nog den mysigaste hunden jag vet!

Det blev fikatajm ett par ggr, här är ett av fika-tillfällena.
ganska suddig bild ser jag nu, men äh. Gott var det!

Vi var på en jättemegastor djuraffär & där hittade vi Tuffes nya bostad.
Shitpomfritt vad glad hon skulle bli om hon fick bo i det här slottet!

-------
Imorse blev vi väckta av D's jobb, som han precis åkte iväg till.
Vi hann iallafall äta lite frulle tillsammans, innan han pyste iväg.
Idag ska jag inta horisont-läge, jag har så förjävla ont i min dumma rygg.
D var världens bästa som masserade mig lite förut, gudars så skönt!
Bebisen sparkar näst intill hela tiden, med små undantag när han/hon sover. 
Sparkarna blir hårdare & hårdare, jag har börjat rycka till nu varje gång haha.
Men jag gillar det, jag har inte stört mig på det en endaste gång änsålänge,
jag är bara glad för alla tecken på att lillbullen mår bra där inne.

Nu ska jag sätta på en film & mysa med Twoface,
hon är jättekelig efter en hel helg ensam hemma stackarn. 

Ha en bra måndag!

Tjingeling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!