nybadad

2010-03-09 |21:53:36
jag har precis tagit ett varmt bad,
& tillochmed rakat benen som har haft vinterpäls i ett par veckor.
Bort med den, för nu är det snart vår!
jag fick andnöd ett par ggr,
fy sjutton så svårt det är att raka benen men en jättekula på magen.
Hur gör ni andra gravida?
Är ni superviga eller har ni bara accepterat vinterpälsen allyeararound?
Tips mottages tacksamt!


Nu blir det snart sängen för min del,
D är som vanligt fast i sitt tvspel så jag får nog stoppa om mig själv.
Imorgon blir det upp tidigt för att åka till IKEA & sen vidare till Tittut! 
Bebisen buffar extra ikväll,
så jag tror att han/hon längtar massor tills imorgon så han/hon får visa upp sig. 
Jag & D längtar massor!

JUSTJA!
måste tillägga,för er som missat det,
att vi idag gick ner på tvåsiffrigt på nedräkningen! 
TVÅSIFFRIGT!
Nu flyger tiden fram!

Nu, sova!

G'natt!
Kommentarer
Postat av: Jossan

När jag väntade jonathan, så fick jimmy till slut raka benen på mig :D Får att det gick inte helt omöjligt tillslut, kan jag lova.. Kram

2010-03-10 @ 08:53:33
Postat av: Sandra - gravid i v 36

Min sambo får raka benen på mig :P

2010-03-11 @ 19:12:45
URL: http://bluebirdfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!