One tree hill

2010-03-08 |18:40:33
jag har,som jag nämnt tidigare,
kollat igenom alla OC-avsnitt.
Dvs säsong 1-5
det tog en stund.
många tårar & mycket fniss blev det.
men när det inte finns mer OC att titta på då?
Vad sjutton gör man då?
Jag tänkte ge One tree hill ett försök,
har änsålänge sett ett avsnitt av första säsongen.
& jag måste säga att det håller verkligen inte OC-mått,
men visst det är helt okej.
men jag undrar om det är för att han den där Chad-någonting är himla goodlooking?
Hur som, är det värt att fortsätta kolla på avsnitt två eller är det helt bortkastad tid?
Någon som kan ge ett ärligt svar?
-----------------
bebisupdate :
"hej, jag buffar massor så magen rör sig upp & ner.
Nu gör jag det så pass hårt/mycket så det tom. syns utanpå kläderna!"
//Bebis i magen
Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojojoj jag bara älskar OTH tycker den är såå otroligt mkt bättre än OC.. Så jag tycker du ska ge den en ärlig chans ;)

2010-03-08 @ 18:47:52
Postat av: 18 år och gravid

Hej Märy!



Vi ändrade oss, så nu har vi också bokat in ett 3d/4D ultraljud den 10:E exakt samma dag som NI . Erkänn lustigt? :D Det skall bli så spännande, men kanske "mer" spännande för er eftersom ni inte vet könet än :D Lycka till i alléfall så får vi lägga upp bilderna på våra fina mirakel på bloggen så vi kan se på dem :D

2010-03-08 @ 20:06:09
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: Fridah

Hej Märy! Har precis hittat din blogg och måste bara gratulera till bebisen i magen. :) Otroligt snygg bloggdesign du har! Gillar den skarpt...

Ang. One Tree Hill så kanske inte jag är rätt person att svara på den frågan, delvis för att jag några år yngre än du (i alla fall på pappret) och delvis för att jag är helt fast. :P Första började jag bara kolla på det för att alla mina klasskompisar såg det och sa att jag var så himla lik en av karaktärerna, då var jag bara tvungen att kolla. Men nu har både jag och min syster + mamma har fastnat för serien! Den blir till skillnad från många andra tv-serier bättre och bättre för varje säsong som går och har till viss del ett djup och budskap. Så jag tycker absolut att du ska ge det en ärlig chans. Du kommer inte ångra dig! ;)

2010-03-09 @ 18:51:08
URL: http://saganomfridah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!