Pics

2010-03-05 |09:58:04

Twoface är en otroligt social katt,
hon ska alltid vara med.
När man badar..
& när man lagar mat.
--------
Idag är det jättefint väder! 
Man blir liksom glad i hela magen av det,
bebisen sparkade lite extra hårt när jag vaknade,
så han/hon gillar nog också solen.
----------
Idag blev det en hejdundrande god frulle,
även om jag inte är alltför förtjust i Frökusar-brödet.
men det ser himla fint ut!
-----
D är som vanligt helt fast i sitt nya spel,
men idag ska han faktiskt få slita sig.
Vi ska nämligen till IKEA, Heron City & sen äta något indiskt. 
Mums säger jag! 
Vi funderar lite på om vi ska inhandla spjälsängen idag,
maybe , maybe not.
Bebisen sparkar nu,
så jag tror det är dags att avnjuta min frulle.

tjingeling!


justja, idag har jag & D varit "vi" i 19 månader, hurray för oss!



Kommentarer
Postat av: 18 år och gravid

Grattis till era 19 månader! :D tänk att ni skall ha barn ihop redan! :D

2010-03-05 @ 14:02:57
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!