ryggjäkel!

2010-03-06 |09:19:51
har sovit riktigt dåligt inatt,
jag gnyr varje gång jag ska röra mig eftersom ryggen gör så otroligt ont.
jag vet inte var jag ska ta vägen ibland,
smärtan slutar liksom aldrig. 
Huu, ont ont ont!

En mysig sak är att bullen i magen har sparkat nästan hela natten,
& massor nu på morgonen. 
riktiga sparkar, ganska hårda så det inte går att ta miste på dom.
Det är så otroligt mysigt!

Min favoritkusin har fått sin bebis nu, en liten son som är frisk & kry!
Stort Grattis till er!

jag längtar så otroligt mycket tills det är vår tur att få vår son/dotter,
jag vill också kramas & gosa med vår lilla älskling. 
Men först ska han/hon bakas klart inne i magen,
han/hon är frisk & mår bra när han/hon kommer ut.
Det känns som hundra år till juni,
men samtidigt så känns det bättre nu när snön smälter,
även om det är i snigelfart.
Solen skiner också, då får man vårkänslor & efter våren kommer sommaren.
Idag är det bara 102 dagar kvar, på ett ungefär. 

Nu ska jag försöka ta mig en kopp te,
det är som en utmaning att ens klara av att gå till köket idag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!