Sjukgymnastik

2010-03-03 |16:33:54
Så var man hemma igen,
efter ett besök på sjukhuset.
Jag tog vår nya fina bmw dit & det gick alldeles strålande,
helt underbar bil att köra må jag säga!

Hur som, jag fick träffa en sjukgymnast som kände & klämde på min rygg, svank & höft/ljumskar. 
Hon var som alla läkare & sa "mhm" & "hmm" hela tiden.
Sen tog hon fram ett låtsasskelett & pekade där fram,där bak & längs hela ryggraden.
Hon förklarade att man kunde ha foglossning på de olika ställena.

Aha,tänkte jag, jag har alltså foglossning.
Men på vilket av ställena, frågade jag.

"Ehm ja,  du har fått jackpott & har det på alla tre", fick jag till svar.

Inte riktigt det svaret jag ville höra, men what can you do?

så,jag har alltså extrem foglossning & den är tydligen värre pga min skolios.
Det jag kunde göra för att minska smärtan var att simma, ta varma bad, använda tens-maskin, vetekudde & vila vila vila. . ..

Så, även om det inte var några bra nyheter alls,
så är det ändå väldigt skönt att få höra varför det gör så ont. 

Så, nu är det topmodel & ja, vila. 


Tjing!
Kommentarer
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Hejsan :)

Ville bara säga grattis till graviditeten :)



/ Emma

2010-03-03 @ 17:41:08
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!