Dagens planer

2010-05-20 |10:28:49
Snart kommer Kikan & Guttson,
för att hämta upp mig.
Sen åker vi vidare emot Gutt's mormor,
för att hälsa på henne en sväng.

Senare blir det grillning på högsta nivå! 
otroligt mysigt om ni frågar mig,
& det gör ni ju? ;)
L är en crazybebis,
ibland får den ryck & rockar loss som sjutton för att sen bli kool-lugn igen.
men har faktiskt märkt att L sover mer på nätterna nu,
det är inte alls lika mycket röj då.
Hoppas,hoppas att de här rutinerna fortsätter utanför magen sen.

Justja, jag & D letade igenom ungefär alla femtioelva kartonger nere i förrådet,
i jakt på ett endaste par ballerinaskor som jag har gömt undan.
Men icke, jag slängde tydligen ALLA innan flytten.
Dumt,mycket dumt.
Så nu får jag leva i mina tygskor som luktar allt annat än hallon just nu.
Plus att dom sitter skittajt på mina valrossfossingar.
Såå, är det någon som vill skänka bort ett par ballerinaskor i strl 39,
så är det fritt fram! 

Tjingeling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!