Fredjah

2010-05-28 |09:02:52
Igår kväll spanade jag & D lite på Eurovision,
mest bara för att se om Anna gick vidare eller inte.
Vilket hon då INTE gjorde.
Jag har ju sagt det hela tiden,
kass låt & kass sångerska.
(hon är säkert en jättebra människa, men sjunga kan hon inte!)
Funderade där en stund på att byta nationalitet eller något,
men gav upp den tanken.
Imorgon kväll var det meningen att vi skulle se Finalen här hemma,
med käraste fru & Dejvid.
Men nu, utan att ens Sverige är med, mjamja.
Tur att vi idag får Boxer & att dom bjussar på två veckor med ALLA kanaler,
så vi har massa filmkanaler imorgon.
Något måste ju passa oss fyra i smaken.
Idag blir det en segdeg-dag om du frågar mig,
kroppen är helt galet tung & mina fötter gör extremt ont.
Snälla söta L, kan du inte komma ut nu?
Trodde verkligen besöket på IKEA skulle göra susen,
men icke då. 
Ett par gigantiska fötter & många sammandragningar var det enda som hände i preggo-väg.
Så det är bara att luta sig tillbaka & vänta,vänta,vänta,vänta & vänta lite till.
Typ som på julafton när man var liten.
Nej, nu ska jag rota i kylen efter något frulle-aktigt.
Tjingeling på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!